אינפוגרפיקה
אינפוגרפיקה היא כלי רב עוצמה המעניק הזדמנות להפוך מידע מורכב - לפשוט, נגיש ובהיר, והיא משלבת בין שני האלמנטים החשובים ביותר במרחב הדיגיטלי - מידע וגרפיקה.
אינפוגרפיקה היא כלי רב עוצמה המעניק הזדמנות להפוך מידע מורכב - לפשוט, נגיש ובהיר, והיא משלבת בין שני האלמנטים החשובים ביותר במרחב הדיגיטלי/בעיצוב חווית משתמשים - מידע וגרפיקה.
סוד הקסם של אינפוגרפיקה טמון ביכולת שלה להעביר כמות רבה של מידע מבלי להציף את המשתמשים בהסברים מילוליים ארוכים וסבוכים, היא זכירה, מעוררת עניין, לוכדת מיד את תשומת הלב ותורמת להעלאת מעורבות המשתמשים בתוכן.
בעזרת אינפוגרפיקה אני מתרגמת מידע, תהליכים, עובדות ונתונים "יבשים" לאלמנטים חזותיים ומעוררת אותם לחיים, ואני מאמינה שאינפוגרפיקה מהווה הוכחה ניצחת לכך שתמונה אחת שווה אלף מילים...
כמי שנמצאת בצומת שבו אנשים, מערכות, מידע וטכנולוגיה נפגשים, אני משתמשת באינפוגרפיקה כדי לספק מסגרת שונה וייחודית להעברת אינפורמציה ונתונים.
אינפוגרפיקה מציגה בבהירות ובמהירות מידע שקשה להסביר במילים והיא יכולה לסייע גם לכם להגדיל רווחים ולשפר ביצועים של אתרי אינטרנט, מערכות מורכבות ואפליקציות מתקדמות.
למה להכביר במילים כשיש אינפוגרפיקה?
שירותי האינפוגרפיקה בבוטיק Blanko מותאמים באופן אישי
אני משתמשת בתוכן חזותי כגון גרפים, תרשימים, הדמיות, טבלאות, תמונות, טיפוגרפיה, אנימציה, סמלים,
צבעים ועוד, על מנת להעביר את המסר, החזון או את הסיפור (Storytelling) שלכם בצורה מושכת ומרשימה, ברורה ומיידית.
תראו מה אינפוגרפיקה יכולה לעשות עבורכם:
למקסם את חווית המשתמשים
להרחיב את המודעות למוצר שפיתחתם או למותג שלכם
לפרוץ לשווקים חדשים
להעלות את אחוזי התנועה לנכסים דיגיטליים
להגדיל שיעורי המרות / הורדות / הרשמה
למצב אתכם כמומחים בתחומכם ולהעצים את מעורבות המשתמשים בנושאים החשובים לחברה, לסטארטאפ או למיזם שאתם מפתחים.
אולי תתעניין גם ב:
# מהו מיקרוקופי?
# עיצוב אפליקציות
הינה קצת עובדות ונתונים שעלו ממחקרים אחרונים:
90% מהמידע הנספג במוח הוא - ויזואלי.
מאחר שאלמנטים אינפוגרפיים דוגמת: טבלאות, תמונות, צבעים ועיצוב גרפי מגדילים ב-80% את הסיכוי שהתוכן יקרא על ידי המשתמשים.
כי 67% מהעסקים שעובדים עם עסקים (B2B) דיווחו שהם משקיעים באינפוגרפיקה.
מכיוון שמסרים המועברים בצבעים חיים, מגדילים את הקשב של המשתמשים ב-82%!
כי הסבירות של משתמשים להעביר תשלום גדולה ב-30% כאשר הסברי אופן התשלום מוצגים בצורה חזותית.
מכיוון שאינפוגרפיקה משפרת את הבנת הקוראים ב-50%.
בגלל שעיצוב ויזואלי מעלה את יכולת הלמידה, ההטמעה ושימור המידע הנלמד ב-78%.
כי 32% מהמשווקים דיווחו כי תוכן ויזואלי הוא סוג התוכן החשוב ביותר עבורם.מכיוון שעל פי דיווחי 40% מיוצרי תוכן שנסקרו עולה כי תוכן ויזואלי תורם באופן המשמעותי ביותר למאמצי השיווק ולהעלאת רמת המעורבות של המשתמשים בתוכן.
הניסיון שלי לימד אותי כי אין גבול למה שניתן לעשות עם אינפוגרפיקה. ניתן באמצעותה לפשט ממצאי מחקרים, להסביר בקצרה תהליכים מסועפים, להציג בבהירות השוואה בין אפשרויות מרובות, לסכם דו"חות מייגעים, לחשוף קשרים מורכבים בין נושאים או להעלות למודעות המשתמשים סוגיות חשובות.
מזמינה אתכם/ן להתייעץ איתי
בכל שאלה והתייעצות, אני מזמינה אתכם/ן ליצור עמי קשר טלפוני, לכתוב לי בוואטסאפ או להשאיר לי פניה באתר.